.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بايد ميدان از افراط‌گرايان گرفته شود
دكتر محسن رضايي با بيان اينكه همچنان در حال پيگيري طرح ملي كميسيون انتخابات هستيم ، گفت: نخبگان تمام گروه‌هاي سياسي به دعوت رهبري لبيك بگويند و با حضور در صحنه عرصه را از افراط‌گرايان بگيرند ...
بايد ميدان از افراط‌گرايان گرفته شود

محسن رضايي از نخبگان تمام گروه‌هاي سياسي خواست تا به دعوت رهبري لبيك بگويند و با حضور در صحنه عرصه را از افراط‌گرايان بگيرند.

به گزارش ايلنا، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در حاشيه همايش ملي كيفيت در جمع خبرنگاران در خصوص سخنان اخير مقام معظم رهبري اظهار داشت: اين بهترين فرصت براي نخبگان است تا از حاشيه به صحنه بيايند و كار را به دست بگيرند زيرا اين امر موجب مي‌شود تا ميدان از افراط‌گرايان هر طرف گرفته شود.

وي افزود: بايد موضوع امنيت را جدي گرفت و آرامش را به جامعه بازگرداند.

رضايي با اشاره به پيشنهاد اخير خود مبني بر حضور تمام گروه‌هاي سياسي در نماز جمعه اين هفته خاطر نشان كرد: فرصت كافي براي رفع نواقص وجود دارد اكنون بايد لبيك جدي به فراخوان رهبري صورت بگيرد زيرا اين كار احترام به مردم است.

رضايي با طرح اين پيشنهاد كه گروه‌هاي سياسي مي‌توانند اطلاعيه دسته‌جمعي صادر كنند، اظهار داشت: صدور يك اطلاعيه دسته‌جمعي در همين رابطه تاكيد بر اين موضوع است كه ما يك ملت واحد هستيم و اين كار مانع از تفرقه است. بهتر است گروه‌هاي سياسي سخنراني مقام معظم رهبري را تبديل به يك حركت جمعي كنند.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در پاسخ به سئوالي مبني بر اينكه طرح ملي كميسيون انتخابات هم‌اكنون در چه مرحله‌اي قرار دارد گفت:‌همچنان در حال پيگيري اين موضوع هستيم زيرا بر روي آن بحث‌هاي جدي وجود دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.